چـــتــری برای روزهـــای بارانــی

آشنــا بــود صـــدا مــثــل هــــوا بـــا تــن ِ بـــــرگــــ

چـــتــری برای روزهـــای بارانــی

آشنــا بــود صـــدا مــثــل هــــوا بـــا تــن ِ بـــــرگــــ

حس خوب

ی حس خوبی دارم در کنار همه ی مشکلات ، همه ی اعصاب خردیا ُ همه ی دل شکستنا

ی حس خوب دارم ی حسی که تا حالا تجربش نکرده بودم !

اینکه نیازات ُ هر چند کوچیک بتونی خودت رفع کنی اینکه پولی که خرج می کنی مال ِخودت باشه نه برای پدرت!

حس قشنگیه !

هیچ وقت فکر نمی کردم تا این حد لذت بخش باشه ! اینقد لذت بخش که هیچوقت نمی خوای از دستش بدی!

تازه می فهمم این آقایون این همه اعتماد به نفس رو از کجا میارن !

 

* بعضیا قراربود ی دستی به سر و گوش اینجا بکشن !!

آیـــنده ای روشن

وقتی برمی گردی به گذشته و از دریچه ی گذشته به آیندت که همین حالت ِهست رو نگاه می کنی

خیلی از اتفاقها شگفت زده ت می کنه ! مسائلی که در گذشته یکی از نیازهات بوده ..

یکی از خواسته هات بوده .. !

یکی از اون آرزوهایی که هر روز صبح وقت ِبیرون اومدن از خونه ی نگاهی به آسمون می نداختی و میگفتی : خدایا یعنی میشه ؟!؟!

و من حالا می بینم شده .. نوبت خیلی هاشون ..

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تک تک دوستام نگاه می کنم وقتی از خیلی قدیم با آدمها روزگاری رو سپری می کنی

اون وقت ِ که خیلی تغییرات زندگیشون رو گاهی بهتر از خودشون می بینی ُ حتی بیشتر از اونا خوشحال می شی

این روزها خوشحالم چون این شانس ُ تو آدمهای نزدیکم دیدم و باعث شد من خیلی بیشتر از قبل امیدوار باشم و خیلی بیشتر از قبل روی خواسته هام تمرکز کنم ..  

آینده ای روشن برای همشون می بینم  و امیدوارم هر روز خوشبخت تر از قبل باشن  

یکیش همین نوشی خودمون !!

: ))

دیگه بلند شدن روزهای چهارشنبه و استرس امتحان تموم شد !!  

گواهی رو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووگرفتم  

  هر باری که ما پا می گذاریم در این دنیای ِ مجازی نمیشود که ی نفر نیاد و نشینه وسط من ُ افکارم ! به هر روی انگار همینه که هست !